منتدى قلب يسوع
<font size="5"><span style="color: DarkRed;">سلام ونعمة رب المجد يسوع</span> اهلا بك زائرنا الكريم <span style="color: Red;">فى منتديات قلب يسوع</span> <span style="color: Magenta;">نتمنى لك قضاء امتع</span> <span style="color: Pink;">الاوقات رجاء التسجيل فى المنتدى</span> <span style="color: Sienna;">لكى تصبح عضوا وان كنت</span> <span style="color: SandyBrown;">مشترك مسبقا فبرجاء التعريف</span> <span style="color: YellowGreen;">بنفسك نترككم فى رعاية قلب يسوع</span> <span style="color: DarkOrchid;">مع تحيات ادارة منتدى قلب يسوع</span></font><br>
منتدى قلب يسوع
<font size="5"><span style="color: DarkRed;">سلام ونعمة رب المجد يسوع</span> اهلا بك زائرنا الكريم <span style="color: Red;">فى منتديات قلب يسوع</span> <span style="color: Magenta;">نتمنى لك قضاء امتع</span> <span style="color: Pink;">الاوقات رجاء التسجيل فى المنتدى</span> <span style="color: Sienna;">لكى تصبح عضوا وان كنت</span> <span style="color: SandyBrown;">مشترك مسبقا فبرجاء التعريف</span> <span style="color: YellowGreen;">بنفسك نترككم فى رعاية قلب يسوع</span> <span style="color: DarkOrchid;">مع تحيات ادارة منتدى قلب يسوع</span></font><br>
منتدى قلب يسوع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى قلب يسوع منتدى مسيحى ارثوذوكسى يهتم بكثير من المجالات الدينية والعامة وبه الكثير من الترانيم والافلام الدينية والكثير والكثير

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
يوسف عطية

يوسف عطية

نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه Jj11

نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه   نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه I_icon_minitime20/5/2010, 18:30

مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتى ومش هاتحلم بيهم تانى خالص ... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائى

واحد بلديتنا حب يعمل ارهابى.. خطف ابنه.. محدش سأل عليه قتله

واحد أعمى فتح ... من الفرحة اتشل

مرة واحد متجوز عنده دولاب قافله 20 سنة والمفتاح معاه هو بس... مراته هتتجنن وتعرف ايه اللى جوه الدولاب... وفى يوم راح الشغل ونسي المفتاح... مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه.. وبيضتين!!!
لما رجع سألته ايه حكاية البيضتين دول؟ قالها بصراحه... كنت كل ما أخونك مرة أحط بيضاية فى الدولاب...
الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس... مش مهم... فسألته طب والعشرين الف جنيه؟ قالها كنت كل ما اجمع كرتونه بيض اروح ابيعها

مرة اتنين صعايدة ماشيين ف الصحرا... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمى عليه طوبة وطلع يجررررررررى ... وبص وراه لقى صاحبه واقف ما بيجريش... قال له مش بتجرى ليه؟ قال له واجرى ليه؟ هو انا اللى ضربته؟؟؟؟؟

واحد بلدياتنا خلصت مدة رخصة عربيته قال لأبوه : رخصتى خلصت ... قاله: من كتر لفك فى الشوارع

واحد بيسأل صاحبه هو ايه الفرق بين تجارة الحشيش وتجارة عين شمس ؟ قام صاحبه قاله تجارة عين شمس 4 سنين انما تجارة الحشيش أقلها 25 سنة

واحدة كل يوم تصحى من النوم تلاقى هدومها كلها ميه... خدت راى جارتها... قالتلها اعملى نفسك نايمة وشوفى الميه بتيجى منين... وهى نايمة لقت جوزها قاعد يتفرج على قناة لبنان... وكل ما يشوف واحدة حلوة... يقول دى حلوة... ودى... اتفوووووو

صعيدى وقفت على وشه دبانة... بيهشها... قالتلة حتى انت يا معفن!!!!!

مرة واحد رخم ضرسه كان بيوجعه... راح للدكتور وقاله اخلعلي كل ضروسى وسيبه لوحده زى الكلب

صعيدى اشترى كمبيوتر... شال ال mouse وحط جاموسة

بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية

بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قاله :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيره

مره واحد راح للسوبر ماركت قال للراجل عندك معلبات رد عليه ايوه قاله طاب ادينى علبة كبريت

مره واحد مسطول ماشى مع حبيبته فى نص الليل فاشفت ابوها فقالت يالهوى بابا بابا فقالها ماتخافيش قوليلوا اخوكى

واحد عند دكتور العيون... فالدكتور بيسأله... تقدر تميز العلامات اللى فى اللوحة دى؟؟؟ قاله طبعا.. بس هى فين اللوحة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بلدياتنا عند دكتور العيون... بيقوله.. داكتور.. كل ما اشرب شاى عينى توجعنى!!!

قاله متأكد انك بتطلع المعلقة من الكوباية بعد ما تقلب؟؟؟؟؟

تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى واحد صاحبه قاله ازيك ياعلى شكلك اتغير خالص الثانى رد عليه قاله بس انا مش على راح قاله وكمان غيرت اسمك

بخيل وهو بيموت قعد يسال على عياله.. فين اشرف؟؟ قال اشرف نعم يابا.. وفين اسامه؟ رد اسامه وهو بيعيط انا هنا يابا.. الاب: ايه ده؟ انتم الاتنين هنا وسايبين نور الصالة قايد
جرجس2020
مدير عام المنتدي
مدير عام المنتدي

نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه Jj11

نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه   نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه I_icon_minitime10/9/2010, 10:39

موضوع جميل الرب يباركك
https://jesus-chirct.yoo7.com

نكت جامدة جدا اللى مش هيدخل ( هيضرررب ) ههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامدة
» نكت جامدة جدااااااااا
» نكت جامدة موووووت بس اوعى تموت من الضحك؟
» قول اللى فى قلبك بصراحة
» اللى بتزرعه بتحصده بثمر وفير